مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 00:352020-07-04اقتصادي

فارس من|ساماندهی و هدایت آبهای سطحی با اولویت در دست اجر قرار دارد


ساماندهی هدایت آبهای سطحی، بهسازی معابر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز و نوسازی بافتهای فرسوده با تخصیص اعتباری به مبلغ یکصد میلیارد تومان در دست اجراست که تا کنون در این راستا پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه مهار آبهار سطحی در زاهدان و بهره برداری از آن را پیگیری کنید در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

شهردار زاهدان در این زمینه گفت: برنامه های مد نظر شهرداری جهت اجرا درحاشیه ی شهر در قالب یک پکیج شامل ساماندهی هدایت آبهای سطحی، بهسازی معابر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز و نوسازی بافتهای فرسوده با تخصیص اعتباری به مبلغ یکصد میلیارد تومان در دست اجراست که تا کنون در این راستا پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

عبدالقادر پربار از اجرای گسترده پروژه های شهرداری در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار شهر خبر داد و افزود: با توجه به ورود دولت در حل مسائل حاشیه شهر، اجرای طرح های مرتبط با آن قوت بیشتری گرفته است.

وی بیان کرد: شهرداری زاهدان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و از ابتدای سال جاری اجرای حدود 230 پروژه ی کوچک و بزرگ را در این مناطق در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم در موعد مقرر به اتمام برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|ساماندهی و هدایت آبهای سطحی با اولویت در دست اجر قرار دارد

فارس من|ساماندهی و هدایت آبهای سطحی با اولویت در دست اجر قرار دارد